Forsendelse og retur

Frakt

Vi sender varene med Posten samme dag som bestillingen kommer inn. Kostnader for frakt er bassert på posten sine satser pr. 01.01.2017. 140/140/269/365kr. Ta kontakt med oss om du har spørsmål om frakt, ønsker postoppkrav eller kun skal ha en liten ting og lurer på hvor mye frakta blir :) Skal du bare ha en liten ting blir det selvsagt billigere enn 131kr, send oss en e-post så sjekker vi nøyaktig hva fraktkostnaden blir. OBS!! Vi gjør oppmerksom på at du ikke får beskjed fra oss når din pakke har ankommet ditt hente sted. Vi leverer pakkene på posten, og posten har så ansvar for å levere. Du får hentelapp fra dem. Det kan også være lurt å følge med på sporingsnummeret (dersom pakken er sendt som norgespakke) for å ha en oversikt over hvor varene befinner seg. Vi gjør oppmerksom på at pakker sendt som brev verken kan spores eller er forsikret. Dette alternativet velges på egen risiko.

 OBS!! Uavhentede pakker som kommer i retur ilegges et gebyr på 500kr for våre utgifter og tid i forbindelse med ordren. Salgsvarer byttes ikke, og angreretten frafaller ved kjøp av salgsvarer. Salgsvarer som er bestilt men ikke hentes, og dermed returneres til oss vil bli belastet kunden i sin helhet.

Avbestilling

Kontakt oss på tlf 45 11 03 45 eller epost: post@lavita.no for å avbestille ordrer som ikke enda er sendt..

 

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid (maks 3 dager etter at varene er utlevert), gi La vita é Bella skriftlig beskjed til post@lavita.no eller La vita e Bella, Havnegaten 2, 4836 Arendal om at du vil påberope deg mangelen. Varer sendt som norgespakke (frakt småmøbler) er automatisk forsikret for inntil 10.000 nok. Skulle du motta varer sendt som norgespakke som er ødelagt, kan du fylle ut skadeskjema her: http://www.posten.no/extapp/forms/kats/customerservices/new_complaint . Varer sendt som brev skjer på kundens risiko og gir ikke rett til erstatning fra oss. Om du vil være på den sikre siden kan det lønne seg å velge norgespakke som koster 29kr mer. Vi pakker inn varene så godt vi kan med bobleplast, silkepapir og papp. Desverre kan vi ikke stå ansvarlige for hvordan posten behandler pakkene under transport. Uavhentede pakker som kommer i retur ilegges et gebyr på 500kr for våre utgifter og tid i forbindelse med ordren.Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Kontornr: 2801.33.73142

 

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som du får på e-post), du vil da få tilbakeført det du har betalt for varene, ikke portoen du betalte. Kjøper betaler returporto. Vi ønsker å få beskjed på mail dersom noe skal returneres. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med La vita e Bella sin informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Obs obs! Salgsvarer, spiselige varer (kaffe / te / søtsaker / krydder mm) og maling / voks byttes ikke! Bestillingsvarer tas heller ikke i retur.

 

If you live in an other country than Norway, please contact us and we will shipp to you!

La vita e Bella AS © 2017 | Powered by Butikkpikene